Den 14:e dec.


Så sitter man här igen, en söndagskväll själv i soffan och gör så lite med sitt liv som möjligt går.
Vet inte om man kan kalla det skönt eller bara tragiskt, börjar kännas lite enformigt om jag ska vara ärlig.
Men i nuläget kan jag inte göra så mycket åt det, sitter bara och hoppas på en snar förändring.




Helgen har ialla fall varit helt underbar =)
I fredagskväll var jag hemma och kollade på film och myste med mig själv, ensamtid som kan vara så härligt ibland.
Senare kom Elle och Zackarias hem och vi såg ytterligare en film, sen blev det läggdags.
I lördags jobbade jag, kom hem och hade det underbart =) På kvällen blev det fest med vänner, mycket trevligt.
Idag har jag, min familj, morfar och min morbror och hans familj varit och käkat god mat på Ming.
Hade det väldigt fin och roligt =) Kom hem mätt och belåten runt fem tiden, sen dess har jag bara degat, och om ett tag blir det Wallander. Hoppas på att jag får sällskap tills dess, det blir lite trevligare då =)



Imorgon är jag ledig, skönt!! =)
Först blir det tvätt, eftersom ingen av oss hade tid med det idag. Lite tråkigt men allt ska vara klart till 14.00 så då har man hela dagen på sig för annat. Och då ska jag shoppa julklappar, så det blir både stan och Ikano. Full rulle =)
Hoppas bara att jag kommer vara lite kreativ och påhittig så jag hittar allt jag ska ha, vad det nu är jag ska ha.
Har ingen koll på vad alla underbara människor vill ha, men det är tur att det är tanken som räknas =P
Skulle inte bli förvånad om jag kommer hem med lite saker till mig själv också, haha! Illa.



Tänker på en viss person väldigt mycket, men jag blir inte förvånad =)
För visst är det svårt att inte tänka på någon som betyder mycket för en.
Som får en att må så himla bra och göra en så glad och kär   ♥

Godkväll!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0