Den 16:e dec.


Idag har jag jobbat 07.00 - 17.15, för en gångs skull en ganska normal arbetstid. Det var faktiskt lite skönt.
Vet om att dom har slitit som djur efter att jag gick, så det kändes dumt att bara dra, men har man slutat så har man,
och idag kändes det väldigt skönt att bara gå hem, skapligt. =)

När jag kom hem var Tobbe här och hälsade på Elle och Zackarias, så det var trevligt. Socialt.
Vi kollade lite på tv, lyssnade på musik och käkade lite gott och enkelt, varma mackor =) Sen hjälpte jag Elle med att färga hennes hår. Det blev jättefint, brunt. Jag blev smått kär i det och lite sugen jag med. Men jag avvaktar. =)

Nu sitter vi och kollar på Titanic, vet inte vad mer man kan säga. Mer än att citera Elle;
"Jag har faktiskt varit lite sugen på att se den ett tag nu". Hmm....?! Hon är gullig hon =)



Imorgon är det såklart en ny dag och efter den dryga timmen som är kvar av filmen ska jag sova.
Sen blir det en lång dag på jobbet som väntar, men trevligt ändå, det vet jag om att den kommer bli =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0