Den 19:e dec.


Så var det fredag igen, tiden går riktigt fort. Vet inte vart timmarna tar vägen, vet bara att dom flyger iväg.
Mycket jobb och slit, och sen hem och knappt hinna vila upp sig förrän det är dags igen.
Igår var det samma visa, om och om igen. Hela veckan, och den innan det och nästa vecka med.. 
Det är bara att säga nej till livet ett tag nu innan jul och nyår, och bara jobba istället. Kul jul som man säger. =)
Men varför ska man klaga, man har det ju bra som man har det, jag trivs med mitt liv alldeles otroligt i dagsläget.
Är bara jävligt trött =) Skulle vilja ha en famn att vila i just nu, det skulle inte vara fel..

Nu blir det en film i sängen och sen sova. Guuuu vad skönt =)
Hörlurarna i öronen, och ignorera festen ovanför mig, kolla på en av mina härliga tjejfilmer och sen drömma underbart till halv sju imorgon. Då är det dags att vakna och ta tag i dagen, klockan 800 ska jag vara på jobbet igen... Härligt... =)

Godnatt  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0