Den 1:e dec.


Först och främst, ett grattis till Emil på födelsedagen!

Nedräkning och längtan efter snö, jag tror att det blir så när man kommer in i december-månad, utan att man kanske tänker på det. Och jag är ju även en av dom få människor som verkligen tycker om vintern. =) Men inte slask!

Idag har det varit en lång dag på jobbet, kl. 7.00 - 19.30. Det var nästan att jag somnade på vägen hem, och då går jag!
Så det borde vara helt omöjligt, men jag kände mig lite vinglig och trötter där ute i mörkret förut. =)
Dagen har bjudit på nyhetssläpp som försenade hela varuflödet, frågvisa, goa och glada kunder (?!). Och lite annat.
Det är ialla fall skönt att vara hemma och bara ta det lugnt. =)



Imorgon ska vi åka iväg på "Hemlig resa" med jobbet och göra någonting skoj för våra trivselpengar.
Vad vi ska göra får vi inte veta, lite spännande och väldigt jobbigt, jag som är så nyfiken av mig =P
Hur mycket jag än har försökt få någon utav dom som vet om vart vi ska att försäga sig, har jag inte lyckats. Illa =)
Men jag har fått lite ledtrådar, men dom säger inte så mycket.
Det kommer ialla fall bli superroligt, för med mina kära arbetskamrater är ingenting tråkigt, det är en sak jag vet om.

Jag skulle ha varit ledig under dagen egentligen, men det blev ändrade planer. Börjar vid halv 8 redan.
Inte för att jag har någonting emot att jobba, det är bara bra! Men hur fräsh känner man sig efteråt?
Och vi ska dra direkt från jobbet vid 17.00. Jag har inte riktigt smällt det än, men man får ta det med en nypa salt =)



Jag tror jag gjorde bort mig förut, när jag slängde iväg ett sms utan att tänka mig för. Hoppas inte att det ställde till det.
Blir lite orolig när jag gör så klumpiga saker. =)

Nej, nu har jag frusit ända sen jag kom hem, så jag ska ta mig ett varmt bad och hoppas på att det hjälper.
Godkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0