Den 21:e dec.


Grattis syrran på 20 årsdagen  ♥  Hoppas du tycker att dagen har varit bäst. Älskar dig massor! =)




Att vakna upp i famnen på den man tycker om är världens bästa start på dagen  ♥

Och med det sagt vill jag bara tillägga att min helg har varit helt underbar, den har varit precis som en såndär helg man alltid vill ha =) förutom det där sista såklart, när det är dags att säga hejdå  =/ 
Jag har bara varit hemma och haft myskväll med världens finaste.  ♥
Många pussar och kramar, och en fantastikt bra och härlig känsla i kroppen. Det kunde inte bli mycket bättre =)
kanske att man kunde haft bättre flyt i TP, men det var nog det enda. =P



Kom nyss hem efter att ha varit hemma hos mina föräldrar och firat min syster på hennes fördelsedag.
Det var riktigt trevligt och mysigt, hela familjen och närmsta släkten. =)
Camilla var superglad och fin och söt, men det var vi andra också om jag tänker efter, glada alltså =P
Mamma hade gjort både smörgåstårta, kladdkaka och cheesecake. Mm så gott.
Blev så himla proppmätt att jag sa att jag troligtvis skulle rulla hem, och Kristin började asgarva... =D
Kom på att det var lite dumt sagt eftersom jag skulle ta bilen hem senare. HAHA!




Nu sitter jag på golvet och slappar för mig själv, Elle och Zackarias är borta hos brorsan sin och Jennie och julpysslar =)
Hoppas det blir nåt fint av allt  =) Själv ska jag lägga mig och kolla på film var det tänkt.

Godkväll och grattis syrran en gång till =)


Saknar dig redan  ♥



Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Hehe. Tack så mycket, ja, jag är heel nöjd med dagen. Kunde inte haft bättre, nu ser jag bara fram emot julafton! ;)

2008-12-22 @ 01:11:54
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0