Den 24:e dec.


J  U  L  A  F  T  O  N  !  !  !

Så himla underbart! En av dom bästa högtiderna man firar med dom man älskar mest. Familjen =)

 Pappa  Mamma  Camilla

  Fredrik  Kristin


Vaknade halv 8 idag, sa god jul och hade lite morgonmys med Ellinore och Zackarias och bytte julklappar =) 
Senare blir det julfirande hos min morbror med hans familj, familjen och mormor.
Det ska bli så mysigt och gott och trevligt. =))
Synd bara att syrran jobbar hela dagen och inte kommer till oss andra förän vid 22 tiden. =/
Längtar tills dess redan nu, plus till alla julklappar såklart, lite barnslig som man är =P





Vill också bara säga att jag har hittat världens bästa kille. Han får mig att må så bra, känna mig så speciell och får mig att le oavbrutet. Det finns inget bättre än att vara i hans närhet och bli påmind om hur mycket han betyder för mig  ♥

G O D  J U L ! ! !  = )

Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Gulle. <3

Älskar dig, du är bara såå söt! <3

2008-12-24 @ 12:53:32
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0