Den 26:e dec.


Om några timmar är julen officiellt över, och det är ett helt år till nästa jul. Ganska logiskt faktiskt =)
och mycket kan hända under den tiden. Mycket positiva saker får man hoppas.

Jag har ialla fall haft en helt underbar långhelg, familj och vänner omkring en som värmer upp allt i kylan.
Gemenskapen som finns runt jul är någonting över det vanliga, alla är på något sätt goare och gladare =P
Precis som om julen tvingar en att vara en bättre människa, eller så är det bara stämningen =) för den är ju helt otrolig!
Jag kan nog inte säga att jag längtar till nästa jul redan nu, men visst är det härligt.



Idag har jag, Elle och Jennie varit på mellandagsrean på Ikano, och vi var absolut inte själva där.
Oj, vad folk det var och vilka jobbiga köer man fick stå i, fast det var väl väntat. =/
Vi kom dit vid 10.30 och shoppade till halv fem. Helt galet!! =D
Men man fick en hel del för pengarna man slängde ut, och det är väl det som är meningen =)



Ikväll blir det bara till att mysa, massor. Längtar extremt mycket   ♥

Efter det är det slut på ledigheten, jobb väntar imorgon, alldeles för tidigt egentligen, redan 08.00 =/
Men på ett sätt är det alltid skönt att komma tillbaka till sina rutiner - att inte ha mycket till liv =) Hehe!
Nej, man är ju bara en anständig människa, vad ska man göra om inte jobba?!
Sova bort hela dagarna? Guuuu vad skönt det låter =P Det får bli en annan dag, på söndag eller nästa år kanske =)

Godkväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0