Den 28:e dec.


Jag är världens lyckligaste människa!!! Eller en av dom lyckligaste ialla fall =))

Min helg har varit helt underbar, tror inte att jag kan beskriva den på något annat sätt.
Den har varit som den helg jag alltid vill ha, veta om att man kan få när man vill. Bara mys rakt igenom.
Jag har varit med min finaste precis hela helgen, två dagar nonstop. Och det har varit helt otroligt =)
Har vaknat upp bredvid varandra med ett leende på läpparna. 
Mycket mys, många kramar, tusentals pussar, mycket skratt och många härliga stunder =)

Ingenting annat är så härligt som att vara med den man tycker om  ♥  





Kommentarer
Postat av: rose-marie

gott nytt år

kram

morfar o rose-marie

2008-12-31 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0