Den 3:e dec.


Idag har Elle och Zackarias kommit hem, och det är skönt för alla tror jag =) För lilla familjen att komma hem och slippa sjukhuset och för mig att äntligen få lite sällskap igen. Det har varit efterlängtat. =)

Har varit ledig idag och det har varit jätteskönt, tog en liten sovmorgon till klockan blev 11.
Sen har det varit fullt hus här, vilket alltid är trevligt. Först fick jag mysigt kaffebesök och sen kom Jennie, hennes mamma och Max förbi och hälsade på. Då blev det liv i luckan. Inte en lugn stund med andra ord =)
Det var nog först efter att Sonny kom som det blev lite lugnare, och efter det att Max bet mig superhårt i armen.
Aj, vad ont det gjorde, och nu senare säger Elle att det kan vara farligt. Då blir jag lite orolig =)



Igår var det trivselkväll med jobbet, den hemliga resan. =) Vi hamnade på Kålmården! Lite mysigt =)
Efter en liten, men tuff promenad stannade vi till och fick glögg och pepparkaka. Gott i vinterkylan.
Fick se lite rävar, tror jag, och sen några söta men farliga tigrar på vägen till restaurangen =)
Sen blev vi bjudna på julbord, väldigt god mat, för att inte prata om sällskapet såklart. Gott tilltugg och lite vin också.
Sonja och jag vann stegtävlingen vi hade i höstas och fick en fin medalj, så lite stolt var man över sig själv =)

Hade en riktigt mysig och trevlig kväll. Varenda minut kommer jag att minnas med ett leende  ♥

   



Godkväll gott folk, nu ska jag snart se på Madagaskar 2 och skratta lite. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0