Den 4:e dec.


Under dom senaste månaderna har jag varit som i en annan värld,
platserna är dom samma, antingen hemma, på jobbet, i stan, eller ute. Hos vänner och bekanta eller hos familjen,
men tankarna har varit riktade på en och samma sak vart jag än varit. Mestadels ialla fall =)
Och det är på en mycket speciell person som har fångat min uppmärksamhet.
Nu är det inte så att jag är besatt, utan bara helt galet kär. Sådär nykär med ett pirr i magen så fort vi ses. Fjärilar =)  
Man kan inte sluta le när man tänker på honom, och allt känns så himla bra. Nästan perfekt.

Vi har likadana personligheter, samma sätt att tänka på och tycker väldigt lika om saker och ting,
sen vet jag mycket väl om att man gärna ska vara lite olika för att passa bra ihop. Men olikheterna finns där dom också.

Närheten. Den är helt otroligt fin. Långa underbara kramar och pussar i tusental. Blickar som får tiden att stanna.
Leenden och skratt som får en att må bra och känna sig som världens lyckligaste människa.
Och viljan att kunna ge allt för att få behålla den underbart härliga känslan jag får när jag tänker på honom. 

Även att jag vet om att det kanske är dumt gjort av mig, att öppna upp mig så här mycket, 
så känns det som att ingenting hindrar mig. Men jag vet att vägen dit, till att det verkligen kan bli som jag hoppas på, 
att min högsta önskan just nu går i uppfyllelse, inte är slut än. Det är en bit kvar att gå. 
Men minnen och fina tankar gör hela promenaden dit lite lättare, och jag hoppas på att inte gå in i en återvändsgränd, 
dom är så mörka, grå och tråkiga.  Deprimerande.

Nu är jag långt ifrån deprimerad, jag är bara lycklig. =) Det känns som att allt i hela världen är perfekt, och med känslan av att allt kommer bli bra och att ha någon vid min sida som intygar att det är så, fullbordar hela grejen med att vara kär.
Jag vet att vad som helst kan hända på vägen dit, men att leva i verkligenheten är mycket mer spännande än att veta att man kommer leva lyckligt i alla sina dagar. Även att det är ett sådant slut man strävar efter. Såklart! =)

Saknar dig  ♥  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0