Den 7:e dec.


Min helg har varit helt fantastisk. Tror jag hittade det rätta ordet direkt. Fantastisk =)

I fredags efter jobbet kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte hem till dom. Äntligen.
Det var riktigt efterlängtat, härligt sällskap och skratt. Massa familjemys - jag, mamma, pappa och brorsan ialla fall =)
Fick god mat, taco- och räkpaj, och gott vin och öl på det =) Lite godis och annat på det.
Sov över också, och fick katterna som socialt sällskap i sängen. Dom ville kela heeela tiden. =) Gulligt, men jobbigt!

Vaknade runt 10 tiden på lördagen och käkade frukost. Under frukosten beklagade jag mig lite över min bil,
som totalvägrar att starta, och pappa sa att han kunde hjälpa mig. Blev lite chockad, skulle ljuga om jag sa annat =P
Han är världens bästa, men har lite svårt för att säga och verkligen göra saker och ting, men inte då. =)
Vi åkte och hämtade bilen och bytte däck och laddade batteriet och lite sånt där. Skönt att ha det fixat!
Käkade middag på landet även den dagen och sen fick jag skjuts hem vid 19 tiden.
Jag älskar min familj mer än någonting annat  ♥  Det var skönt att få umgås med dom i helgen, lite behövligt också =)




Efter att ha kommit hem igår drog jag på fest med mina vänner, och hade det supertrevligt.
Sen blev det utgång, men käk och hemfärd för mig och världens finaste =) Hade mys hela natten och imorse var det skönt att inte vakna upp ensam för en gångs skull, det var längesen sist.
Njöt av varenda minut jag fick tillsammans med dig, och hoppas att det snart blir mycket av det =P
Saknar dig redan, fast jag vet att vi snart ses igen. Men det är bara för att jag är så kär =)  ♥ ♥ ♥



Nu är det Wallander som väntar och sen sova efter det, bara för att få den nya veckan att starta.
Jobbar bara till 13 tiden imorgon och sen hoppas jag verkligen att jag och syrran ska ses =)
Och kanske hälsa på minsta syrran på hennes praktik och fika lite?! Det skulle vara mys, en riktig systerdag!

Godkväll gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0