Den 8:e dec.


Jag blir så arg på mig själv, eller kanske inte arg, men besviken.
Jag är så himla lat med att ta tag i saker och ting att jag bara mår dåligt över resultatet.
Hade planerat hela min dag, fullt ut, och såg verkligen fram emot den. Men vad blev det av med den?
Jo, jag kom hem och ställde mig och diskade bara för att jag sköt upp det från igår och sen försvann tiden.
Ringde inte ens syrran! Och det blev varken julshopping eller fika =/  Är grymt besviken på mig själv.

Det enda vettiga jag gjort med hela dagen var att jag fick arslet ur vagnen, som man säger, och gick och handlade saker till min fisk, så nu är ju han glad ialla fall. Vet inte om det gör mig mer lycklig, och han visar inte den uppskattningen jag känner att jag behöver heller. Men visst är det fint hos han nu, klart fint vatten med ny växt och nya fina blå stenar. =)

Men jag hade känt mig som en bättre människa om jag ringt syrran och ialla fall kollat om vi skulle ses.
Och imorgon ska hon och Tobbe till Norrköping och kolla runt där, och det är sista dagen i veckan hon är ledig. FAN!
Får hoppas att hon kanske vill avvara några timmar med mig i helgen, söndag kanske..
Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att hålla saker jag lovat. Älskar dig massor, det vet du  ♥




Helt plötsligt känner jag mig lite som en sur tant som bara hatar livet, och det var inte riktigt meningen =)
För det är det sista jag gör! Vet att jag kan fixa till det där imorgon, slutar vid 13 då med och det är inte så att någon försvinner. Det är bara att se till att ta bussen till stan och göra lillsyrran glad, och kanske syrran också, vem vet =)



Men andra ord kan man väl säga att jag haft en mycket lugn dag. Skönt det med.
Har legat i soffan och kollat på film, först en lustig en på tv1000 och sen en med Hillary Duff i, hon är allt för bra =)
Nu ska jag byta ut lite gamla låtar på mp3:n, så jag kan komma på mig själv sjunga och röra lite pinsamt på mig när jag städar imorgon till någon ny bra låt =) Sånt är alltid trevligt. Och efter det ska jag fixa med lite annat nödvändigt =)

Godafton!





Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Hehe, de är luunch! =) Tror inte vi "hinner" med Nkpg.. Som vanligt, så jag är lika besviken på mig själv idag, som du var igår. =( Men sånt är livet, allt blir inte alltid som man tänkt, och det är nog tanken! ;) jag älskar dig. <3

2008-12-09 @ 13:00:22
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0