Den 10:e nov.


Idag fick jag sovmorgon! Det var både efterlängtat och behövligt. =)



Jobbade nere på stan idag, dom hade temamöte, så några utav eliten fick hoppa in och hålla butiken i styr ett par timmar. Och det lyckades vi bra med, men det var nog väntat. Började där så sent som 14.45 - 18.15.
Innan dess var jag och spenderade pengar. Var på Ikano och shoppade loss. Idag blev det nya festkläder =)
Och jag är så himla nöjd, världens finaste klänning, både söt och sexig =P
Hittade lite annat smått och gått också, men det är lätt hänt.
Var där med syrran och Tobbe en snabbis, det var trevligt sällskap. Dom hittade massor dom med =)
Sen var jag tvungen att lämna dom fast jag helst inte ville. Hade man haft en förmögenhet och mer tid hade jag nog varit tvungen att gå in på IKEA också och köpa en till garderob. =) Det fanns så otroligt mycket fint.
Mina inköp ser ialla fall, ungefär, ut så här;





Var på Maxi efter jobbet och handlade lite när min chef ringde och frågade om jag kunde vara med och inventera imorgon efter stängning. Det hade kört ihop sig och vi var en man kort, sen var det lite mer saker som skulle fixas.
Och det är klart jag kan ställa upp, det roliga i det här är att det sista vi sa till varandra i fredags var just att jag skulle vara med på det, han är lite förvirrad =) Men det är nog inte lätt att hålla reda på allting.



Sitter i köket nu och smälter maten, köttfärssås och spagetti. Gott gott! Tack för maten Elle ♥

Förövrigt är allt toppen, nästan mer än toppen, men jag tror inte att man kan komma högre?! =)
Är så glad och lycklig och allt det där som gör livet så mycket mer. Man går runt och ler för sig själv, så glad är jag.
Och det är underbart ♥

Det stör mig inte ens att jag har ett berg av disk bakom mig som jag ska ta tag i nu.

Ha det fint, nu är det disk som gäller.



Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Haha! Snygg bild! =P Har kollat klart på TwoAndAHalfMen nu, fasen va kort de är..trist! Men men, du diskar ser ja! Jahopp.=)

2008-11-10 @ 22:00:57
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: MillahSundberg

Haha! Snygg bild! =P Har kollat klart på TwoAndAHalfMen nu, fasen va kort de är..trist! Men men, du diskar ser ja! Jahopp.=)

2008-11-10 @ 22:03:04
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: MillahSundberg

Haha! Snygg bild! =P Har kollat klart på TwoAndAHalfMen nu, fasen va kort de är..trist! Men men, du diskar ser ja! Jahopp.=)

2008-11-10 @ 22:03:18
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0