Den 11:e nov.


Den här tisdagen har varit lång. Spenderade hela dagen på jobbet, från klockan 07.30 - 22.00.
Man hinner inte mycket mer när det blir sådana långa pass, så dagen har varit väldigt händelselös.

Hade en besvärlig kund från Stockholm i butiken idag, han var inget att leka med.
Orkade inte med honom, så en av mina snälla arbetskamrater fick ta över och jag hoppade in i kassan istället.
Kunden var arg, sur och jävligt jobbig, han får dagens ris av mig. En stor sådan.

Och dagens ros får självklart min arbetskamrat. =)



Idag avlivades en av våra underbara hästar, och det är jobbigt. Han var så härlig. Pigg och glad och social.
Det kommer kännas tufft att åka hem till landet nästa gång och veta att han inte finns kvar.
Älskade lilla Jumbo ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0