Den 18:e nov.


Jobba, jobba, jobba.

Det blev 12 timmar idag med, och börjar snart kännas som en vanlighet. Även att det inte är normalt.
Är helt slut, har gått i min egna värld hela dagen. Troligtvis för att det inte var någonting att ha på jobbet idag =/
En vanlig tråkig tisdag. Och imorgon blir det väl spring på det, när julölen släpps. Man har lärt sig hur folket är.
Som tur är slutar jag redan vid 13.15 imorgon. Jag njuter redan =)

Nu är det inte så att jag är trött på mitt jobb, tvärtom, jag älskar det.
Men ibland blir det lite för mycket, och då kan man bli trött. För mycket av det goda är inte bra i alla lägen. 

Hade världens grinigaste journalist till kund idag, "du ger ingen god service", bara för att hans beställningsvaror inte kommit hem än. Det är verkligen mitt fel, för om ni inte visste det så är det vi som styr leveranserna, tydligen. Äckel!
Han kan suga mitt fuck-you-finger, fan vad irriterad och stött jag blev av hans sätt att behandla mig.
Ett illaluktade svin till surgubbe, som tror han äger allt och tydligen alla. Jag vet ialla fall vart han hamnar när han dör.



Annars är allt bra, sitter i soffan och slappnar av och känner att min kväll äntligen har börjat.
Lugnt och skönt. Avkopplad från topp till tå. Ingenting som stör.

Ögongodis på tv4 just nu och om ett tag är det tisdagarnas höjdpunkt, DH!
Det kan inte blir bättre, vissa justeringar skulle nog göra susen, men jag klagar inte på nuläget heller =)



Tänker, saknar och hoppas. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0