Den 1:e nov.


Allhelgonadagen, eller Alla helgons dagen. En vacker minnesdag för de som är i himmelen. =)



Vaknade vid 10 tiden, låg och drog mig någon halvtimme, tänkte att det var lika bra att passa på när man ändå kunde. =)

Idag känns det som att jag har mycket att göra, det är nästan så jag känner mig lite stressad och det är inte kul.
Kan säga att jag nästan hatar det, även att det är ett mycket starkt ord.

Men så är det. =/
Nu är klockan 12 och om en timme ska jag hämta upp min syrra och hennes vän i stan, åka ut till landet till mina
föräldrar och hälsa på.
Åka förbi min morbror och låna hans grejer och byta till vinterdäck på min pärla, så jag inte hamnar i diket lite oväntat.
Efter det ska jag åka in till stan igen och tända lite ljus på kyrkogården, känner att jag behöver lite sinnesro,
och då passar det perfekt att göra det, och väldigt lägligt också. =) Två flugor i en smäll.

Och för att inte glömma kvällen, ska till Borensberg och umgås med syster och hennes pojkvän.
Det ska bli trevligt, väldigt socialt och härligt =)
Tror att alla tre, ialla fall jag och syrran har längtat till den här dagen, då man bara kan vara,
snacka av sig alla bekymmer man har och bara finnas till.
Det är ungfär den känslan jag får när jag är med min älskade syster. Och jag älskar det! =)

En annan sak jag älskar är att vara kär. =) En himla mysig känsla.
Usch ja..  =)


Nej nu är det dags att fånga dagen, ha det härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0