Den 20:e nov.


Min irriterande start på dagen var ingenting jag vill få en repris på.
Vaknade klockan sju, och kände att allt inte var som det skulle, mådde inte riktigt perfekt.
Hoppade in i en dusch och tänkte som jag alltid gör, "det här gör så jag piggnar till", och frukost på det, det gör nog susen.
Men det funkade inte riktigt idag. Eller inte alls.

Skulle ha jobbat i Mjölby idag och hjälpt till att fylla upp butiken, såg fram emot att träffa nytt trevligt folk i en ny håla.
Och envis som jag är gick jag till bilen i hopp om att komma iväg, men fanskapet startade inte, försökte i 10 - 15 minuter. Sen gav jag upp och tog bussen istället.
Mådde så himla illa under bussturen att jag var tvungen att hoppa av vid Abisko och få frisk luft.
Sen tog jag bussen tillbaka hem, och kröp ner i sängen.

Det är inte min dag idag. Mår fortfarande illa. Det är värdelöst.

Det är inte bara jag som måste ladda batterierna, min bil måste det med. Det var därför den inte startade imorse.
Min egna lilla bilmekaniker skulle ta sig en titt på det när jag mådde bättre. Han är allt för bra ibland. =)



Film och glass är vad min dag har att erbjuda.
Och ett snabbt tillfrisknande såklart, måste till jobbet imorgon! =)

Ha det fint - jag försöker =)





Kommentarer
Postat av: Max

PUCKO JENNY

2008-11-20 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0