Den 21:e nov.


Idag är det precis en månad kvar tills min underbara syster fyller 20 år =)

Annars så är det fredag som så många redan lagt märke till antar jag, ledighet. En paus på två dagar. Helg.
Behövligt för de flesta. Men för mig, och många tusentals andra, är det inte riktigt ledigt än.
Det finns ju en dag imorgon med, som man brukar säga. =)

Idag har det varit en lugn dag, gick upp vid 9 och tog vara på dagen. Satte mig i soffan och framför tv:n och datorn.
Började jobbet klockan 13.50 - 19.15, så det är synd att klaga och för att vara fredag så var det lungt också. Skönt!



Just nu sitter jag och myser för mig själv i soffan, kollar på Idol och dricker ett glas vin för att lyxa till det lite.
Massa tända ljus som värmer upp det, och ganska bra musik på tv:n, eller den duger ialla fall.
Men jag ska nog fimpa Idol ganska snart och lyssna sönder min nya favoritlåt istället. =)
Takida - Handlake Village  ♥  Den är så underbart bra!
Har haft den i huvudet hela dagen på jobbet. Lite tufft faktiskt, har gått och sjungit på den för mig själv, och helt plötsligt spelades den på radion. Då höll jag mig inne på lagret och fixade lite, bara för att få höra. Man är ju inte dum. =)
Fasen vad bra den är, jag är kär i den. Jag tror ialla fall det, fast den kommer bara på andraplats.
Det finns en finare förstaplats på den listan kan jag lova  ♥   Mycket finare..



Jag vill åka till mina föräldrar! Saknar dom massor. Blir lite ledsen att min bil totalvägrar.
Det hade varit så härligt att få en fredagskväll med dom.
Sitta i soffan och kolla på tv, lyssa på musik och snacka strunt och käka gott.
Dom är dom bästa som finns i hela världen  ♥

Puss hej!





Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Åh, fan va jag längtar efter att jag ska fylla år och jobba på min födelsedag! =) Yeehoo! Fan va kul.....NOT! ;) Men de blir att fira!

2008-11-22 @ 12:08:38
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0