Den 23:e nov.


Nu är den här igen, söndagskvällen.
Och det som väntar är självklart "Ensam mamma söker" =)  och sen Wallander.

Har haft en underbar dag idag. Fick sovmorgon och frukosten var framdukad när jag gick upp. 
Som ovanlighet hade vi inte tvättstugan idag, den tog Elle hand om igår när jag jobbade, snäll som hon är. 
Och för att hennes syster skulle komma upp och hälsa på familjen idag, så jag blev själv. Ett tag ialla fall.
Sen fick jag trevligt och efterlängtat sällskap =) Mycket uppskattat  ♥
Först nu, några timmar senare, är jag nere på jorden igen =)



Igår efter jobbet kom Tobbe förbi på en kaffe och socialt sällskap.
Elle, Sonny och Max kom hem ganska direkt efter att vi börjat känna oss hemma, och då blev det skötbordsbygge och matlagning. Fullt hus i köket, lite trevligt =) Och gott, alla var jättehungriga!
Fast Tobbe hoppade över det, och åkte senare hem och började med deras middag till syrran slutat jobbet.
Du har tur du, gumman. =)
Vi åkte och hämtade Jennie på jobbet och sen blev det buzz resterande tiden av kvällen.
Det var riktigt roligt, men dom hade fusktränat så det tog ett tag innan man kom in i spelet och kunde ge dom lite motstånd. Men dom fick så dom teg sen, eller vad säger du Marie? =P



Nu ska jag sätta på kaffe åt en vän till mig, som förövrigt hamnat i trubbel. Men det är ingenting ovanligt =P
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!





Kommentarer
Postat av: Marie

ja du, att dom hade fusktränat var ingen som helst tvekan om! ska leta frma ett spel så vi kan träna på, så ska vi visa dom haha!

2008-11-28 @ 05:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0