Den 24:e nov.


Jag blev överlycklig imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret; SNÖÖÖÖÖÖ!!!!  ♥
Bara för att få det sagt, idag är det en månad kvar till julafton!



Idag har jag och mitt kära jobb haft temamöte; alkohol och hälsa. Mycket passande vill man ju påstå.
Lite läskigt att få reda på hur mycket man konsumerar, men det kan ju ses från två sidor, som så mycket annat;
Den första är väl såklart att man kanske ska ta det lite lugnare, bara för att kropp och själ ska må bra.
Men o andra sidan så är det ett gott tecken på att man lever livet och tar det som det kommer =)
Och det är ju alltid trevligt.

Sen fick vi lite påminnelse om bra svar på besvärliga frågor man kan få titt som tätt, och det är alltid bra med en liten reminder. Speciellt med dom jobbiga kunder som kan dyka upp lite då och då, när man inte har back-up.
Samt lite tråkiga jobbsaker som måste tas upp, men som är lika nödvändiga dom. Så om man summerar dagen så har den varit mycket lärorik, vilket är bra och troligtvis meningen. =)

Imorgon ska man göra ett nytt försök att hjälpa till i Mjölby, och jag hoppas det blir mer lyckat än sist.



Nu sitter man i soffan och kollar på tv, men det finns inte mycket att bjuda på idag, så det blir nog en film snart.
Men först ska jag ringa till mamma en snabbis =)
Ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0