Den 25:e nov.


Dagen i Mjölby var helt underbart bra!
Alla körde varor så det stod härliga till, och vi var klara redan vid 13.30.
Utan någon lunch i magen blev det en god pizza och lite mys på en pizzeria i byn =) 
Efter trevliga samtal och skratt, och helt utan att tänka på det, var jag världens lyckligaste  ♥ 
Tåget tillbaka till verkligheten gick vid halv fem, och en halvtimme senare var man framme i Linköping igen.
Det var inget roligt, jag ville tillbaka med detsamma. Tillbaka och stoppa tiden.

" den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat "

" men den vackraste stunden i livet var den när du kom "    ♥    Lars Winnerbäck - Kom änglar



Var med Sofia på kvällen, fick god mat och gott sällskap =) Hon ska till Sälen på torsdag så det var skönt att säga hejdå.
Hon gjorde sitt bästa med att få mig att se på saker och ting från en annan synvinkel, ett annat perspektiv,
även att jag tror jag trivs med den fantasibild jag målat upp i mina tankar. Men det var snällt att försöka hjälpa till. =)
Kollade på tv, lyssnade på musik, hon packade och jag snackade lite till =P Och sen blev det såklart DH!
Efter det tog jag bussen hem och här sitter jag, halvt på väg ner i sängen.

Godnatt.





Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Du kan ju hälsa Sofia från mig nångång.

2008-11-26 @ 13:23:24
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0