Den 26:e nov.


Sjuk idag igen. Klarade bara av att vara på jobbet i en timme, sen fick jag gå hem. Mådde inte bra alls.
Efter att ha vilat upp mig hela dagen, känns det lite bättre, och jag ska göra ett nytt försök imorgon.
Men det känns ändå obehagligt, när man inte vet vad det är för någonting, mår illa och har ont i kroppen.
Syrran är hemma från skolan på grund av ungefär samma sak, så det är kanske något som går nu. Tråkigt =/




Idag har man fått lön, yehooo! Det var behövligt =)
Och det första jag ska göra imorgon efter jobbet är att spendera lite av dom på shopping.
Fick hem reklam om att det är 30% off på alla kläder inne på Cubus, och det kan väl hända att man handlar där ibland =P Lite lyx i vardagen har aldrig skadat, och när det är så pass billigt är det bara smart gjort, eller? =)

Så småningom ska jag och systeryster hitta en dag som passar oss båda och inhandla lite julklappar också,
det ska bli trevligt =) Det är sånt som måste göras så här års, köpa fina saker till människor man tycker om.
Önskar bara att jag hade en till att tänka på under inköpen, men det kanske blir så nästa år, vem vet.. =)



Saknar en viss person väldigt mycket, har gjort det nästan hela dagen, och ändå var det inte längesen vi sågs.
Tänker mycket på allt det fina man får vara med om tillsammans. Även om det egentligen inte är någonting speciellt man gör, så minns man det som helt underbara stunder. Stunder av skratt, blickar, leenden och så mycket mer.
Det gör mig glad och lycklig, och får en att känna sig uppskattad och omtyckt, och det är alltid mysigt  ♥
Då mår jag bra, hur sjuk jag än är =)

Ha det bra, jag har lyckats.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0