Den 2:e nov.


Först börjar jag med att gratulera en bekant till mig på hans födelsedag. Det är alltid trevligt. =)



Just nu sitter jag i köket med ett glas saft och datorn framför mig och lyssnar på Kate Perry - Hot ´n Cold.
Och så har man tvättstugan idag med, det är söndag som ni vet, så det är inget ovanligt.
Men idag är inte Elle hemma så jag plockade ut till bara två maskiner så jag ska inte klaga. Det går fort.

Sitter i syrrans outfit som jag snodde med mig hem, mycket mys, en D&G- mysdress. =) Lite gullig.



Och på tal om syrran så vill jag bara tacka henne och Tobbe för igår. Det var mycket trevligt  =)
Kom till dom vid 16 -tiden, eller om den var 17?!
Tror precis att dom blivit klara med städningen när jag trampade in genom dörren =P
Syrran stod och fixade med maten, taco!! =) Och Tobbe plockade med det sista.
Jag bänkade mig framför datorn en snabbis och fixade en grymtbra playlist som gick på repeat hela kvällen sen.

Fick en väldigt god välkomstdrink också, rosa var den. SÅKLART! Gissa vad det var för en då! =)
Sen började vi knäppa bärs, en efter en. Käkade gott och hade det socialt och trevligt.
Efter det kom ölspelet fram....

USCH! Fick slaktaren innan jag ens fick börja spelet.
Jag fick ingen sexa de tre första gångerna så jag blev tvungen att visa vad jag gick för...
Sen ballade spelet ur ganska omgående, det gick nog bara en halvtimme eller liknande.
Syrran fick en massa frikort och slapp dricka så jag och Tobbe tröttnade. =)
Vi båda är lite dåliga förlorare.. Eller hur man nu ser det..
Men det var väldigt roligt ändå, vi slocknade runt 3- tiden efter att ha irriterat grannarna tillräckligt mycket. =P



Vaknade vid halv 11 av ett underbart sms. =) Och fick liv i sömntutorna strax efteråt.
Var ute och gick en sväng i Borensberg också, och så långt ut på landet kan jag lova er att snön låg kvar, ännu =)
Det var väldigt vackert och halt. HAHA! 
Men jag som inte hann att byta till vinterdäck igår klarade mig utmärkt ändå!
Blev bara så himla irriterad på ett par söndagsåkare jag självklart hamnade bakom, en bra bit. Bara heldragna linjer. KUL!
Vad har sådana människor ute att göra på vägarna egentligen? Det är ju rena trafikfaran,
håll er på landsvägar ingen vet vart dom ligger istället. Fan alltså, sånt där kan förstöra en hel dag.



Helgen är redan slut och ikväll är det tv som gäller, Ensam mamma söker.
Det är ett så mysigt program, dom är så kära =) Det bara lyser om dom. 
Sen blir det nog en film antar jag, och senare sova och tänka på att en ny vecka snart börjar igen. 
Hoppas att det blir en bra start på den =)

Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Hehe, vi tackar och tar emot. Hade det suuper kul och mys! =) Blir igen en vacker dag! Älskar dig!<3

2008-11-02 @ 20:29:59
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0