Den 3:e nov.


Så börjar även den här dagen nå sitt slut, men det är skönt.
Det har varit tufft på jobbet idag, så det är härligt att nu få slappna av lite.

Dagen började tio i sex, lite halvdöd gick jag upp efter att ha snoozat en gång och hoppade in i duschen,
piggnade faktiskt till, jämfört med andra dagar. =) Efter frukosten var det bara att bege sig till jobbet.
Städade butiken innan vi öppnade och sen var det full rusning. Det var kö nästan ända bort till Jula,
och utan att hinna blinka var det som en fredagseftermiddag. Köer till förbannelse, ialla fall dom första 40 minuterna.
Som tur var hade vi back-up, men framåt lunch var vi bara fyra pers. som fick göra vårat bästa.
Men grymma som vi är lyckades vi alldeles utmärkt hela dagen. =) Och allt detta på grund av glöggsläppet.  

Och än en gång vill jag bara säga att jag älskar allt som har med mina arbetskompisar att göra.
Dom är så omtänksamma, snälla, trevliga och roliga. Vi är som en egen liten familj. Håller ihop i ur och skur. =)



Kom hem vid 20- tiden, och värmde på maten som min kära vän lagat. Det var supergott! =)
Sen bänkade jag mig framför datorn, vilket absolut inte hör till vanligheten... =P Och här sitter jag nu.
Elle kollar på Cityakuten för att det skulle vara ett bra avsnitt trodde hon, hon är allt för go. ♥



Nu är det bra för idag känner jag, ska låtsas som jag har mer till liv än att sitta här =) 

Vill bara påminna alla om att katter har tumvantar, för det ser ju faktiskt ut som så. Bara för att göra syrran glad.



Kommentarer
Postat av: MillahSudberg

Haha, de SER ju ut som de! =D Heheh! Älskar Dig.

2008-11-04 @ 10:55:33
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0