Den 4:e nov.


Klockan är bara barnet och jag har hunnit med så otroligt mycket alla redan;
• Jobbat
• Städat
• Diskat
..... och hunnit haft mys också =) Blir så stolt över mig själv när jag är duktig. =)



Min kära chef ringde för ett tag sen och skulle få lite större koll på hur vi hanterade föregående fredag, sjukdomar osv,
då han heller inte var så glad på mig, oss... men det skrattade vi lätt bort och fixade till problemet.
Han är för skön den där killen =)

Nu sitter jag och nästan väntar på att Tobbe ska sluta jobba så han kan ringa och säga;
"Hej, ska vi dra till Jula och fixa kablar, så du får ditt ljud?"  Överlycklig!

Fast i helhet så är jag väldigt lycklig som det är, men kan man bli mätt på det? Nej nej. =P



När jag var på jobbet förut och satte på mig mp3:n och gick och lyssnade på allt mellan himmel och jord,
så insåg jag att man verkligen har en allätar-musiksmak. Och det är ju trevligt, inget fel på det.  
Bara det är rätt melodi och musik, eller rätt text eller både och, så blir det en otroligt bra blandning.
Oavsett om det är trance, hiphop eller en snyftare till en svensk-klassiker, så är allt bra precis som det är.
Det är lite lusigt, =)



Nej nu ska jag sätta på kaffe och invänta Tobbe, som mycket rätt ringde, men sa att han ville ha kaffe.
Men det är ju nästan sak samma =)

Och efter det att Elle kom hem, för cirka fem minuter sen, så kom Tobbe nu.
Och det påminner mig om att jag är väldigt svag för killar i arbetsbyxor. =)
Fast du får behålla han för dig själv syrran. Så oroa dig inte, jag har min. =P

Ha det fint       ♥


Kommentarer
Postat av: MillahSundberg

Hahahaha! Men du, att "ha mys" räknas INTE som att vara duktig :P Hehe! ;) Ah, jag behåller han! =) Du har ju så de räcker och blir över själv! <3

2008-11-05 @ 12:59:35
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0