Den 9:e nov.


Grattis Jennie på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag. =)
Ett stort grattis till Birgitta också, min gulliga arbetskamrat, som även hon fyller år idag.



Den här veckan har varit så fullbokad med jobb att jag inte hunnit, orkat, och heller inte prioriterat att skriva.
Har jobbat allt för mycket, tretton timmar mer än man bör. Så mitt privata har inte fungerat den här veckan.
Eller har det gjort det!? =)



Igår var jag och brudarna ute och firade Jennie.
Hon visste ingenting om kvällen, så det var speciellt och spännande, ända till bussresan ner till stan,
då Katta råkade försäga sig. =) Men det gjorde inget, för förr eller senare hade hon vetat om det ändå.

Vi käkade på en restaurang som hette Thai Coconut, trevligt ställe, god mat också - tur det =)
Det som gjorde hela besöket mindre bra, var att dom inte serverade alkohol!
Och då tänker ni, precis som vi gjorde, vilken restaurang gör inte det? Jo, en som ägs av muslimer, tydligen.
Man kan bli irriterad på större saker här i livet men det var så otroligt surt!
Vi hade tänkt sitta kvar och snackat lite strunt och roat oss, men så blev inte fallet.
Vi käkade och drack vår cola till maten, skrattade lite åt hela situationen,
konstaterade att det inte var någon höjdare och gick vidare.

Hamnade på 55:an och tog några öl innan bowlingen, som vi bokat från 22.00.
Gamla heliga Cosmic, jag tycker om det stället, och jag tror jag gillar det lite mer sen efter igår. =)
Åtta personer och två banor - jag, Sara, Katta och Marie på ena, och Jennie, Elle, Jojo och Charlotte på den andra.
Klotet i ena handen och ölen i den andra! Hade det supertrevligt.
Scoretavlan däremot - vet inte om jag kan säga att jag är särskilt stolt över den, ganska pinsamt dåligt resultat.

Sen blev det mer öl och vissa märkte av dess verkan mer än andra. =)
Det var härligt att se alla roa sig och ha kul. Hade en väldigt bra kväll tack vare mina fina vänner.



Det blev en till bowling för mig sen, efter en mycket trevlig överraskning =)
Hade så himla härligt. Strike rakt av, tusen gånger om! =) 
Men jag vann inte själva bowlingen, fast jag vann helt klart i längden  ♥



Idag är det farsdag, så det blir att åka ut till landet och fira lite.
Det ska bli roligt att träffa familjen  =)
Men nu är Tobbe här och vi ska fixa lite med bilen, han väntar så det är dags att dra.

Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Nectaris

Hejsan Svejsan!

Nu lämnar jag ett litet avtryck här på din blogg!

Tänkte att du kanske vill kolla in min :D



Hoppas att du får en fin Söndag i det kalla vädret// NECTARIS

2008-11-09 @ 16:05:49
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0