Den 31:e okt.


Först vill jag bara gratulera min kära farmor som fyller år idag, och även en annan gammal vän som fyller år idag med.
 

Idag är det sista dagen i oktober för er som inte uppmärksammat detta, och det har varit en hektisk dag på jobbet. 
Fullt med människor hela dagen lång, det är inte lätt att vara folkkär då inte. Men man gör sitt bästa, så gott det går.
Det är bara att "le och vinka" som vi på jobbet brukar säga, när det man egentligen vill är att stänga och gå hem. =)

Efter jobbet blev det en värmande kopp te med några vänner, som gjorde sin sociala del av dagen.
Det var gott och trevligt, men inte så långvarigt.

Sen har det inte blivit mycket mer uträttat, sitter mest och njuter av att det är helg och ledigt.
Nu ska jag kolla på film och sen blir det troligtvis sängen.



En av mina två fiskar dog natten tills idag, han lämnade efter sig ett stort tomrum!?!
Nu känner den andra fisken sig väldigt ensam skulle jag tro, jag måste nog köpa honom en ny vän. =)


Det var allt för idag. Tack.



Kommentarer
Postat av: millahsundberg

Blir du inte ledsen när fisken har dött? =/

2008-11-01 @ 15:58:05
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0