Den 11:e april


Nu är det vår! Så otroligt härligt, varmt och skönt, solen skiner och man blir glad över varje grad som stiger.
Vårkänslor helt enkelt =) Och nykär som man är gör det hela ännu härligare   ♥

Har fem dagars ledigt i rad nu, fredag till onsdag. Det är, ska och kommer att bli riktigt skönt.
Och nästan varenda dag är inplanerad för roligheter. Man måste ju passa på =)



Igår, långfredagen, hade vi tvättstugan. Inget att hurra över men det är alltid behövligt.
Elle, Jennie och Max kom förbi på en snabbvisit också =) Plingplong sa det bara =)
Sen fixade vi iordning lite hemma och senare åkte vi till mina föräldrar. Grillade och hade det mysigt.
Kollade på Så ska det låta och sjöng lite, eller jag ialla fall =)




Idag jobbar Fredrik, stackarn, och jag har varit hemma och städat klart. Duktig som jag kan vara ibland. =)
Nu har vi ett hem kan jag stolt säga =) Allt är så gott som på sin rätta plats och känslan är obeskrivlig.
Det är bara lite plock kvar som jag för tillfället har trollat bort =) Haha!
Om någon timme kommer älsklingen hem och då ska vi fara iväg till mormor och käka påskmat med släkten.
Gott!!! =D och trevligt såklart.
Senare ikväll ska syrran och Tobbe hänga med hem. Vi tänkte festa till det lite =) Det ska bli kul det också =)




Imorgon bär det av till Nyköpingstrakterna för att hälsa på Fredriks familj =) Kommer bli lite läskigt den här gången med skulle jag kunna tänka mig =P Men det ska bli kul, måste lära känna min underbaraste nära och kära. =) Grillning står på menyn och några kalla till det kanske?! =)
Stannar till på måndag och kommer säkerligen inte hem förrän på kvällen =) Vad ska vi hem och göra?

Jo, just det, hem måste vi någon gång, för på tisdag  - sista dagen på ledigheten - ska vi iväg till Ikano har jag bestämt. Shoppa !!!! Det var så himla länge sen att jag nästan glömt hur man gör =P
Måste leta upp en snygg outfit till dansuppvisningen och kolla efter lite vårkläder. En jacka och lite fina skor =) Och på tal om skor måste vi svänga förbi och hämta nya arbetsskor till mig också.
Så vi har lite att stå i som ni förstår =) Haha! Planerat allt in i minsta detalj. Skrämmande =)




Kommentarer
Postat av: Millah

Sv; Haha! Du vet dä va?! ;) Jorå, hitta massor kul, ska få se imorgondagens inlägg.. Kamera batteriet tog slut, så jag kunde inte lägga in bilderna.. =) Pusspuss.

2009-04-15 @ 21:40:19
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0