Den 15:e april

Idag har jag jobbat igen, efter mina fem dagars ledighet.
Det var både skönt och inte, hade lite svårt att komma ur sängen imorse, fast det kanske berodde på annat =)
Har en så skönt säng, ett plus i kanten för det inköpet, eller om det var snyggingen jag vaknade upp med?!!

Iväg till jobbet kom jag ialla fall efter mycket om och men, klockan 8.00 var det dags att skärpa till sig =)
Ända till kvällen, klockan 19 drygt, och det blev tufft.
Hade hunnit förslappa mig under de här fem dagarna kan jag lova :D HAHA
Tur för mig så hade vi inte så mycket att göra, fick bara 10-15 pall med varor och kunderna var inte många.

Vid lunch kom älsklingen med mat. Vilken lyx man har =P Kött, ris och bearniessås =) SÅ GOTT!



Nu sitter vi framför tv:n med varsin dator, lite likt mamma och pappa, och muppar =)
Jag har precis uppdaterat min BDB, tänkte att jag skulle göra det liiite oftare än jag gjort innan (Y)
Och sen bloggen såklart, känner mig så off på den delen när man märker att syrran har update ca. två ggr dagligen =S En bättring på det kan jag lova, och försöka att hålla =)



Min helg har varit helt underbar vill jag även tillägga =)
Följde föregående blogg till punkt och pricka, nästan. Härlig var den, allt sällskap och allt trevligt.
Bästa påsken på länge tror jag bestämt =)
Det är skönt att ha någon att dela den med, någon som betyder mycket för en. För mig.



Imorgon är vi lediga, igen. =)
Och även då har vi fullt på schemat, ska hämta paket på posten. Är lite nyfiken på vad det kan vara =P
Sen ska vi handla lite, ringa och skälla på hyresvärden, mysa, mysa, tvätta bilen kanske.
Ja, vi har lite att stå i. =) Men kul kommer det bli och härligt och skönt.
Sen hoppas man självklart på att det är fint väder också, ett plus i kanten iså fall =)





Jag älskar dig så himla mycket   ♥



Kommentarer
Postat av: Millah

Haha! Döp om bloggen till; nykär.blogg.se! ;)

Ser fram emot den dagen då du uppdaterar bloggen oftare än jag...är trött på att läsa mina egna inlägg! ;) hehe!



Puss på dig, och hälsa karln att han ska sluta toffla! ;P

2009-04-16 @ 11:58:11
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha =) är det illa att läsa? Är bara så glad att jag är kär =) Ska göra mitt bästa för att uppdatera =)





Haha, han är ingen toffel, han är bara underbar =P

Puss puss

2009-04-16 @ 23:40:43
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Så fin bild på dig sötnos!! Puss puss

2009-04-20 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0