Den 16:e april

Så var det åter kväll, känns som det är det nästan alltid =) Eller så är det för att dagarna går så fort =P

Min lediga dag höll sig till klockan 10.23 för att vara exakt, då ringde Birgitta och ville ha mig på jobbet vid tre. Så det blev inte mycket mys, eller lite, låg nog i någon timme och bara pussades =)
Sen in i duschen, käka frukost samtidigt som vi kollade på sista filmen av RoboCop och till sist åka iväg och få ut lite utav dagen. =)

Först blev det Biltema, köpte snöre och ett strykjärn (Y)
Sen blev det Rusta, där hittade vi en fin kruka att ha i trädgården, och lite tekniskt =) en dosa för att slå på tv och stereo och sådant bara för att man är så bekväm av sig, och självklart kunna stänga av grejerna också =P
Efter det gick, observera att vi gick, haha, till Chilli. Hittade fina skålar, så vi köpte tre stycken =) Det var billigt också. Tog en sväng inne på Plantagen med, fixade blommor och jord. En klapp på axeln där tror jag allt. Käkade lite snabbt på McD och sen var klockan tre och jag skulle jobba.



Kom hem redan vid 18 tiden, både skönt och behövligt, ialla fall idag =)
Fredrik fixade med persiennerna och jag var ute och styrde med trädgårdsarbete. Rensade ogräs och sånt tråkigt. Sen fixade vi blommorna =) Fint fint fint!!! Grannarna blev till och med lite imponerade =) Haha.

Skålade i lite gott rosa bubbel för oss och började laga mat och diska.
Sen fick jag världens ångest!!!! Visste inte vart jag lagt min jacka, och vi letade och letade.
I bilen två gånger, inne tusen gånger och sen fick jag panik. Då åkte vi runt med bilen lite och kollade vart vi hade varit idag och hittade den =) HAHAHA, gissa vart?!!! I BILEN =O HAHA.
Jag blev ialla fall superglad, sen åkte vi och pumpade däcken och sen hem.
Käkade potatismos och fiskpinnar och kollade klart på RoboCop.



Och det är ungefär där vi är nu. =) Men klockan är mycket och imorgon är det arbete som gäller, halv 10 till åtta =/ Så jag måste nog tänka på refrängen och gå och lägga mig tror jag närmare bestämt. =) Godnatt.



Kom på att vi först åkte till centrum och hämtade ut mitt paket som hade kommit =) Min klänning från Halens =) Sen såg jag även att Meddo hade stängt, blev lite ledsen, jag som hade tänkt att börja sola lite =/
Aja, shit happends och vi lever vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0