Den 20:e april

Vaknade av att mobilen ringde på tok för tidigt, halv 8, ifrån tandläkaren.Skulle egentligen på undersökning idag men hon var sjuk. Lite tråkigt när man tagit tag i det och bokat tid.
Men det är sånt som händer, folk blir sjuka. =) Somnade om och vaknade till vid halv tio av att min mobil ringde igen, denna gång var det från jobbet.
"Sover du fortfarande?"
"Ja, det är lika bra att passa på."
"Jaa, ni ungdomar"
Birgittas och min konversation =) Hela samtalet gick ut på att hon vill att jag skulle jobba för henne på lördag. Men nej nej, det går inte (dansuppvisningen) Somnade om till klockan blev 10, då ringde larmet. =)
Att man aldrig kan få en lugn stund på morgonen =P

Först på schemat; morgonmys med älsklingen. Såklart!
Sen frukost framför tv:n. Fan vad skit det går på tv:n mitt på dagarna egentligen.
Fredrik åkte till jobbet vid 12 tiden och jag aggerade hemmafru. =) ställde mig och diskade direkt.
Lika bra att få det gjort. Vad ska man annars göra när man är ledig? =P HAHA.

Satte mig vid datorn och här jag jag suttit.
Det finns på tok för mycket man kan göra framför den och jag älskar det =)



Om någon timme blir det till att tvätta. En av två möjliga maskiner är i funktion såg jag förut =/ Inte bra alls.
Men det får gå, har inte så mycket till val. Under tiden tvätten är i tänkte jag städa hemmet lite.
Gudars vad jag är bra ibland. =)


saknar min lilla vän



Kommentarer
Postat av: E

Vad gulligt, du får väl besöka honom då:P

2009-04-24 @ 23:06:38
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0