Den 22:e april

Uppe med tuppen.
Trots att jag inte börjar förän vid lunch idag så kravlade jag mig ur sängen klockan 8.
Visserligen för att skjutsa Fredrik till jobbet bara för att jag själv behöver bilen innan jag börjar =)
Men det låter bra ialla fall.

Och självklart hamnade jag här. Det är helt otroligt. Unbelievable! Haha =P (bara för att jävlas)  ♥


Kommande dag lite snabbt =)

Duscha. Käka frukost. Åka och fixa nya arbetsskor (inte en dag till i dom jag har nu!)
Gå en sväng på Ikano, samt lämna tillbaka ett par korgar på Jysk som inte passade in där dom var tänkta =)
Sen till jobbet från kl. 12 - 18 för att ha möte och utbildning.



4 stycken. Så många strumpor har gått sönder på bara två veckor. Allt pga mina arbetsskor. Usch! 
Då  förstår ni nog varför jag är så lycklig idag =) För att jag har världens bästa pojkvän såklart. =P
Vad trodde ni  =)     ♥




Kommentarer
Postat av: Millah

Va tusan har Fredde med dina strumpor att göra?...eller, jag vill inte ens veta! Era tomtar..! ;) ahha! Va? Va sa du? hahha! ;D Kmr bli suuper på Lördag, yeah! Puss

2009-04-22 @ 10:46:18
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA. Jag skulle bara kontra med någonting helt annat så ni blev lite funderasamma ju =) Och jag lyckdes både på dig och Fredrik och säker någon till :D Jag är så bra!!! Du är för go du, eller va sa du? :D Yes, det kommer bli askul på lördag =) puss puss

2009-04-22 @ 20:18:06
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0