Den 26:e april

Vilken toppenhelg man har haft. =) 
Jobbade i och för sig i fredags till 20,  och i lördags mellan klockan 8 - 10, men ändå =P

Fick stressa lite efter jobbet igår, någonting som jag på senare tid blivit lite av en expert på. Om man jämför mot tidigare =P  Åkte från jobbet till H&M och handlade hårspray, och sen till BikBok bara för att =)
Vidare till Stadium och köpte vår gröna outfit till dansuppvisningen, dvs en vanlig grön t-shirt.
Hem och duscha, packa och hämta upp Jennie (låter ju bra ialla fall) sen till Klädjätten för att köpa grön ögonskugga. Tyvärr så fanns det ingen sån så det fick bli en ögonpenna. Men det funkade det med =) 
Kom hem till Elle vid halv 12- 12. Började klippa sönder den nyköpta t-shirten och göra volymen på håret gigantiskt. Fixade till lite grön makeup och sen drog vi vidare till stan. Drog inte alls till oss någon uppmärksamhet inte.... HAHA! Folk undrade nog vad vi hade för oss. Mötte upp Sara utanför Sagateatern och sen hade vi genrep vid klockan ett. Gick som en dans.. =P

Tog en fika innan uppvisningarna och sen blev det lite nervöst. =) men vi var riktigt bra så det löste sig.
Fredrik, mamma och Camilla och Tobbe kom och kollade =) vilket var väldigt kul  ♥  =)
Uppskattade verkligen den publiken =) Tack så mycket för att ni kom och kollade =) 
Och sen fick jag träffa Max också, jag som har saknat honom lite =D Han är alltför söt och kramig.



Efter dansen åkte jag och Fredrik och Camilla och Tobbe till Playa och slängde i  oss lite god mat =)
Sen vidare till Borensberg. =) Bubbelbad, god dricka och självklart gott sällskap!!
Hade en underbar kväll där bland bubblorna i det lite för varma vattnet  =P
Spelade lite sällskapsspel efter badet och sen fick mitt huvud nog.
Måste varna er som inte vet; att bubbelbad, alkohol och trötthet absolut inte är en bra kombination. =/
Somnade på två röda när jag väl gick och la mig. =) Hehe.




Vaknade vid 11 tiden idag. Tog en liten sovmorgon och myste med syrrans knasiga katter. Och Fredrik såklart  ♥  Sen packade och tackade vi för oss och åkte hem och vände ungefär =)
Åkte till Fredriks föräldrar för att fira hans mamma som fyllt år. =)   Även där, eller här kanske man kan säga, (är ju faktiskt kvar än) var det trevligt sällskap och gott fika och massa kaffe. =) Tror nästan att jag kommer se kaffekoppar om jag skulle blunda. Hehe! =)



Imorgon blir det till att shoppa, mer om det då. Och sen kanske en och annan bild från helgen slängs upp imorgon också. =) Nu ska jag återgå till mitt, nämligen till att pussa på min finaste =) Känn på den ni! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Millah

Mh, jag vet! =)Vi vart också sådär sist! haha! pusspuss

2009-04-27 @ 09:56:33
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, och ni förvarnade mig inte?! =O vilket sätt =P händer idag för nåt skoj då? kollar om jag hittar nåt fint till dig sen. puss puss <3

2009-04-27 @ 11:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0