Den 5:e april


Idag är det en månad kvar tills jag fyller år =) Tycker att det är lika trevligt varje år att smygräkna lite.
Även att det är lite fånigt, men sån är jag =)

Grattis till Jennie också, riktigt härligt att höra om. Är glad för din skull. =) Eran.. Ja. =)



Idag är det som ni alla vet söndag, och brudarna och jag har varit och dansat.
Nu sitter den, "like a glove" som Ace skulle säga =) Haha.
Det ser verkligen bra ut, tror jag. Vissa, även jag såklart, har lite att finputsa på bara.

Uppvisning om några veckor, usch! Den 25:e.
Fick reda på att det kommer att bli två föreställningar, bara för att det är så mycket folk som ska komma och kika på oss. =S nervöst?! Japp! Men det kommer bli kul och det är huvudsaken =)



Kryssningen var toppen btw. Hade det riktigt härligt och mysigt.
Många skratt och glada miner =) Hoppas på en repris ganska snart! (Y)

     



Igår blev det premiärgrillning med! Så gott =)
Satt ute och tog några öl och grillade medan solen bara sken =)

                     


Nu ska vi käka räkmackor =) Mums!
Sen blir det sängen, upp med tuppen och jobb; 07.30 - 18.15.. Aja, sånt är livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0