Den 13:e aug

Just nu ser mina naglar ut som sju-svåra-år, tycker verkligen inte om att diska. Ser ut som ett russin på händerna och man vill bara slänga sig in i duschen och få av sig all "disk". Men det är iallafall tomt på diskbänken =) Så nu ska jag ägna tid åt mina naglar! Efter semestern har dom haft det tufft! Gått av, flisat upp sig och gått av igen =/ Allt jobb för att få dom fina... Känner mig lite som syrran =) Hon kan sitta i timmar och styra och ställa med sina naglar. Förstår nog nu varför =) Det är kul. Enkelt! =)

Köpte nagelförstärkande lack och olja idag med =) Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Millah

Klart de är! :)

2009-08-15 @ 14:31:46
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0