Den 13:e aug

Klockan bara springer iväg =S Det är redan läggdags, om man ska vara någorlunda vaken imorgon. Börjar iofs vid lunch, men jag känner inte för att sova bort förmiddagen bara för att jag kan =) Eller, hmm. vi får se =P

Fredrik kom hem vid halv åtta tiden och sen dess har vi suttit bänkade i soffan mestadels. Myst, käkat gott och kollat på film, mitt val =) The Perfect Man =) Den är så vacker,!! Vet att han sitter bredvid mig, redo att spendera livet med mig, men han eller det som filmen handlar om är fint det med =) Såklart! ♥♥

Hilary Duff är bland dom bästa skådisarna helt klart!!


Dagen för övrigt har varit bra, shoppat massa!!! (bilder imorgon eller så småningom) fixat naglarna så dom är hårda som sten, eller diamanter rättare sagt ;) städat undan lite och "vliat" armbågen! Visst att det värker lite, men den känns ändå bättre. Jag som tidigare idag var redo att ringa läkaren och kolla. Tror minsann att shoppingrundan gjorde sitt!!! Helt ärligt ;) HAHA!

Just det, lite update om mina kroppsskador ;) Slog i som fan på jobbet igår och var handikappad som tusan, kunde knappt röra armen utan att det gjorde ont, men som sagt. nu är det på bättringsvägen =) TUR DET!

Nu ska jag lägga mig, sova bredvid min prins och lyssna till regnet, som öser ner utanför, undertiden som jag sakta försvinner in i drömmarnas värld. (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0