Den 14:e aug

Måste nog börja tänka på refrängen, trots att man är ledig imorgon. Men jag är trött och sen ska vi upp till Nyköping i helgen med  (= Fredrik jobbar, så vi drar inte förän vid 16-17 tiden, men det är alltid skönt att vakna skapligt, har lite att göra. Som idag, hade väl inget att göra, men det jag menar var att det är skönt att vara uppe tidigt. Var på fötterna flera timmar innan jag började, och det är kanske därför jag känner mig lite trött?! Eller så är jag bara det =)



Imorgon ska jag diska, plocka undan lite från ikväll, åka och sola, (känner att jag måste det ;P) duscha, blogga ;) göra iordning mig, packa. Och självklart farma !!! =) !!  Ja, listan är lång, eller lagom, men det kommer kännas bra när jag är klar med allt. Och så kommer vi hem till ett vackert hem på söndag med. (Y)

Känner att ögonen är tunga som pianon??! , så det är nog dags nu. Godnatt!!
"Jag sätter punkt för sista raden."  L.W.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0