Den 14:e aug

Vet inte vad det är med det här datumet, men jag förknippar det alltid med skolstart, även att jag vet om att det ändras år från år. Men det sitter inprintat i huvudet på mig, får jämt upp samma tanke.14:e augusti, stackars dom (= tänker jag. Men så är inte fallet, det är ju först nästa vecka det drar igång, ialla fall här omkring trakterna och det är väl detsamma överallt eller?! Nog om det, skolan är ju historia nu för tiden ;P

Gick upp för någon timme sen, så visst tog jag vara på min dag alltid =)
Nu ska jag in i duschen. För er som inte hänger med vet ju inte vad det var i paketet jag fick hem igår ! ;)

Det ska jag säga er; det här fina linnet från KanDee såklart!!! Galaxy Part II


Kommentarer
Postat av: E

Ett riktigt snyggt linne, vart lite avis faktis.

2009-08-14 @ 23:50:24
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack tack (=

2009-08-14 @ 23:59:00
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0