Den 15:e aug

Godmorgon godmorgon =) Redan uppe och styr och ställer, har varit inne på FB och fixat och nu ska jag åka och sola. Synd att man inte hållt igång det så man också verkligen skulle se brun ut =/ nu gör jag det mest för att pigga upp mig och få den där speciella avslappningen jag få av att ligga där. Höra på fläktarna och lyssna på musik. Bara försvinna, vila och vila. Det är så skönt dom korta minutrarna det handlar om =) Åhh, det är ju nästan så man längtar  (=
Ska ta Golfen dit så jag hoppas att han är snäll mot mig, vi har inte varit överens dom sista gångerna  /= först batterit och sen kopplingen, men nu får det vara nog =) då kanske han blir tvättad med...
Nej nu sa jag nog för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0