Den 17:e aug

Godmorgon godmorgon =)
Var uppe och väckte tuppen idag, kändes ialla fall som så. Ögonen ville verkligen inte ;)
Klockan halv 8 var vi på fötter, målaren skulle komma då och fixa våra fönster. Kul! När man börjar 12!
Men vad gör man, satte oss vid datorn, idag fungerar internet ialla fall. Det gjorde det inte igår  x(

Kom hem från Fredriks föräldrar, eller familj =) vid åtta tiden, åkte till Ica och handlade mat och till Statoil för att tanka. 25 öre rabatt/liter. Full tank för 800 spänn och hela 16 kronor rabatt. Det jublar vi för. Sjukt att det kan vara så  =/  Vi fick med oss en baguette hem som kvällsmat och sen blev det Bethoven 2  =) Som sagt, internet ville inte!



Helgen har förövrigt varit härlig, många överraskiningar?!! Eller två stora =) Fast lite hemliga =) Haha! Nu blir ni nyfikna va? Nej det är inget som ingen kommer veta om om ett tag så det ordnar sig för er =) Typ att vi ska ha semester om någon månad och åka iväg och bara njuta =) vi bestämde det igår och det är så jag längtar alla redan, två veckor semester var inte så mycket när allt kommer omkring. Hann inte njuta rikigt. Helgen bjud som sagt på god mat, bra sällskap, en lagad bil för att Fredrik har en sån snäll bror. Och mer god mat och massa kaffe och skratt! Härligt. Bilder är det sämre med  =S fy på mig.


Här är en old one på mig och Nadja, sötaste =)

Som sagt, jobb om någon timme och sen inventering ikväll, vitt vin och övrigt. Kommer väl vara hemma vid 23 om man har otur.

Älskar min pojkvän, han är helt underbar och gör mig så lycklig! =) =)=) Är världens lyckligaste!  ♥



Rörigt? Det får ni ta idag ;)

Kommentarer
Postat av: Mama

spännande - vart far ni?

2009-08-17 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0