Den 19:e aug

Jag har slarvat med min "nagelkur" så nu är dom usch och fy och blä. Går av, fikas upp och fy satan! Hur svårt kan det vara att måla på stärkande lack varannan dag och lite olja varje dag?! Bara för att få dom fina, kanske inte superlånga, men fina. Skäms över dom nu  =S Blir lite sur på mig själv.

På tal om annat, resan som jag nämde blir av =) =) I november!!!!  Så himla mysigt! Jag och min underbara pojkvän ska utomlands på semester, till Italien =) Rom !! ! Så romantiskt ;) Bara ta hand om varandra och njuta av ledigheten tillsammans. Längtar ihjäl mig!  ♥

Vårat badrum luktar klorin också, målaren som fixade fönstren ville ha på klorin på väggarna i badrummet för att förhindra fuktskador, så vi får väl se om det var bra eller inte =) Uppfriskande?!?! att gå på toa är det ialla fall.

Lite snabb update av vad som hänt i mitt fantastiska liv dom senaste dagarna =) Har kommit hem så sent på kvällen så jag har bara inte orkat sitta och skriva =) Då får det vara. Inventerade ju i måndags också, kom hem vid halv 12 =/

Imorgon är jag ledig och det är så skönt !! !! Fredrik börjar på eftermiddagen så det blir lite fredagskväll som min mamma sa nyss =) i tele. Ska käka lite kvällsmat om en tag och bara mysa. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0