Den 20:e aug

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och bara njuter. Finns ingen bättre musik när man är själv och vill känna att man har tid för sig själv. Texterna berör och får en att hamna i tankegångar som man så sällan kommer åt när man har sällskap. Och nej, det är inte tragiskt, det är härligt. Jag tycker om att vara själv ibland, när man inte behöver tänka på någon annan än sig själv. Ensamtid är någonting jag troligtvis uppskattar mer än många där ute. Jag behöver inte göra ett dugg om jag inte vill och jag kan göra massa saker om jag vill det. Just nu tog jag en paus från min tvättning och städning, plockade ögonbrynen och färgade dom. Sen blir det mer diskning och mer Lasse. Sen får man se, det är det som är charmen i det hela.

"Jag är bra på att vara själv, men usel på att vara ensam" citat från en annan Lasse

Men jag saknar ändå min prins hos mig  ♥ 


Kommentarer
Postat av: kristin

jag saknar dig =( <3

2009-08-20 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0