Den 25:e aug

Funderar ibland på att byta rubrikstuk på det hela, kanske blir lite roligare? Lite mer lockande?! ;P Men vad vet jag =O Har ialla fall varit ledig idag. Gick ut till Tornby med Ellinore och Zacke för att shoppa =) Eftersom det bara är den 25:e idag och jag av någon annorlunda anledning får lön imorgon så hängde jag bara med som sällskap. Och för att önskeshoppa =) Hittade lite smått och gott, men som sagt, handlade ingenting. Eller jo, en Loka ;P Blev så läskad och törstig när jag såg nappflaskan Zackarias hade =) så 18 kronor var det som försvann idag. Och några trevliga timmar på Ikano med min vän såklart!
Hittade ett par himla snygga stövlar som jag smått blev kär i!!!!



Felet med dessa är bara att min himla otroligt snygga, snälla och helt underbara, näst intill, perfekta pojkvän är lika lång som mig, så med dom här fem centimeters höga klackarna blir jag längre än han.
Hur snyggt är det på en skala? Men frågan är om det kanske inte blir ett par ialla fall, som sagt, jag blev kär när jag såg hur fräcka dom var på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0