Den 2:e aug

Oj oj oj, nu har jag varit dålig =) Har haft en så händelserik helg att jag inte prioriterat att sitta här.
Fullspäckad helg = dålig uppdatering!

Så vad har jag gjort då? Jo, räkningarna är betalda, vi kan börja där eftersom det var det sista =)
Och håret blir fint det med, inga klagomål där inte, men jag vill fortfarande ha det lite ljusare..
Men alltid är det något, eller hur?! =)

Igår kom Magnus och Sara och hälsade på oss =) Det lyckliga paret som gifte sig för inte alls länge sen =)
Och vi hade det riktigt underbart, det fina vädret gjorde mycket =) Satt ute i solen och tog en välkomstfika, som fortsatte med lite gott vin och öl. Grillning på det =) Såklart! Det var ju vi som stod för maten, ;) Grillälskarna =) Hur gott som helst, satt till och med ute och åt =) Uppskattar verkligen när solen lyser =) Satt ute till åtta, sen bänkade vi oss vid tv-spelen =) Wii och PS2. Spelade Mario Kart, GT och Buzz =) Käkade ostbricka framåt midnatt också =) Guu så gott! Vinglas efter vinglas, och BajaPäron =) En riktig festkväll =) Somnade vid två, och då tror jag vi slocknade ganska fort efter att lampann släckts. Hade det så trevligt att tiden gick så fort att det nästan var lite för kul, eller hur man nu kan säga för att mena på att tiden inte räckte till =)

Idag vinkade vi av dom båda runt ett-tiden. Hade käkat frukost och slappat vid tv:n lite tills dess.
Sen städade vi upp och åkte till mormor på fika =) Massa släkt från Skåne var uppe på besök och det var väl trevligt, men samtidigt lite för mycket med =P Hehe! Vissa dagar är man helt enkelt mindre sociala än andra =) Vi passade även på att fixa virke till en ny trapp ut till vår uteplats, som mormor så snällt sagt att vi kunde ta av henne. Den vi hade såg sina sista dagar för säkert ett år sen. Men nu har vi en ny och fin trapp =) Den kommer bli riktigt lyckad, har några skruv kvar att sätta i, men sen så..

Kvällen har gått åt till att bara vara, och det är så skönt!! =) Sitta i soffan, vid tv:n och vid datorn, pussas och kramas. Vara osociala och småprata när man känner för det. Så himla skönt (Y) Älskar det!

Kort då? tänker ni. Hmm... kameran gick på semester i fredags =P Är tillbaka imorgon! =) Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Sara Peng

MEN jag ser att ingen kommenterar.. så jag tänkte bara visa att jag åtminstone läser :D hihi... fast blir så himla avundsjuk på din underbara inställning till livet. Å att du hinner med och njuta så mkt, var tar min tid vägen då? hahaha. en del har det bra som man brukar säga :) Kram!

2009-08-03 @ 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0