Den 3:e aug

Kväll igen, hemma från jobbet sen någon timme sen? Fy vilken dag det varit!
Vill bara glömma den så snabbt som möjligt, speciellt att jag fick slita en timme till,
så är jag dum nog att drar upp det ändå =O Hehe!

Var förbi Gina och kollade läget med, men icke, den fanns inte än  =/ Fick åka hem tomhänt.
Som tur var hittade Fredrik lite filmer på Elgiganten, 10 stycken Wallander-filmer!!! Och några till =) Och så plåster då, vilket behövdes. Mest för min skull =) Så klantig som jag är. Skär mig på knivar och har mig när jag ska diska, vilket sätt =) Ont gör det ialla fall och inte nog med det har jag slagit upp det två gånger..

Såna fina kanske jag skulle ha köpt?! Nu blev det 40 st fula bruna vanliga tråkiga plåster  =(
Men då kanske jag inte gör mig illa så ofta  =) ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0