Den 4:e aug

Idag har jag ridit =) Hur kul som helst, och hur länge sen som helst med =)

Vårat internet dog i några timmar tidigare idag, och tvätten var klar och jag hade inget att göra, så gissa vad?! Jag somnade igen! Fy! Vaknade vid 12, och runt ett, samtidigt som mamma ringde började internet att funka igen, konstigt det där? Men då drog jag till landet och hälsade på henne istället =) Så vi red ut en timme ungefär och det var så härligt =) Nästan så jag glömt vilken frihet det är under den där tiden på hästryggen =) Härligt!

Syrran och Tobbe kom förbi undertiden och sen kom även morfar. Mycket på en gång =) Trevligt.
Käkade god mat och fikade. Mysigt att komma ut och säga hej sådär. Sen vid sex - halv sju tiden, samtidigt som Fredrik slutat jobbet åkte jag hem. Behövde tanka så jag tog vägen förbi macken, vet inte om man säger så, eftersom man åker längre?! Anyway så gick det galet till och bilen gick sönder!!!! FAN! Kopplingen blev knasig när jag skulle växla ner lagom till rondellen och Pang, sa det och sen rullade jag till närmsta plats att ställa mig och ringa på hjälp! Fredrik kom och fick igång den och åkte hem med bilen på ettans växel och jag fick ta Saaben. Så kan det gå när man har otur, och nog har vi det allt. Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0