Den 9:e aug

Sängdags närsom =) Sitter på FB och farmar lite, det har inte blivit tråkigt än =P
Synd bara att man inte kan göra vissa saker än, nörd? Jag vet =) Men det är kul, är som besatt!

Dagen har gått till att inte göra någonting, och det är hur skönt som helst nu när man tänker efter.
Ibland behövs dagar som denna =) Har myst massa i soffan, suttit vid datorn och kollat på film, käkat onyttigt och haft det hur härligt som helst =)


Kanske är lite otydligt, men i sin helhet, vi är superduperdundernykära i varandra fortfarande, och det kommer vi vara i all evighet om jag tror rätt =) vilket jag ofta blir påmind om att jag har =P
Älskar dig sunshine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mest av allt! Du förgyller mitt liv <3 Puss puss sötnos! =)

2009-08-10 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0