Den 9:e aug

Väldigt dåligt av mig att inte hålla det lite mer uppdaterat. Har väl ingen direkt ursäkt och känner inte heller att någon behövs. Har inte kännt för att skriva av mig om någonting på senare tid bara =)

Sitter just nu och bara tar det lugnt i soffan, kollar på Kyle XY, eller det är på i bakgrunden.
Fint väder som tusan utanför, men jag orkar inte riktigt göra någonting åt det. Har tvätten med så det är hugget som stucket, eller hur man säger =) Måste springa dit varje timme så man kommer liksom ingenstans ändå. Sen var jag och Fredrik ute på stan igårkväll och tog några öl, visst att sista bussen går så pass att man är hemma vid 2. Men jag känner mig ändå lite sliten. Och så jobbade jag igår med, uppe vid sju.. Usch! Ska på samma runda imorgon igen, börjar vid halv 9 om jag inte minns fel. Känns som man inte har någon helg överhuvudtaget =/

Hela texten ovanför kändes lite osammanhängande? Aja =)
Är precis nu reklam om Sommaren med Göran, skrattar ihjäl mig =) Ett måste när det känns aktuellt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0