Feng Shui

Godmorgon Godmiddag Godkväll, och jag antar att det sistnämnda stämmer om man kollar klockan =)
Var på Ikano efter jobbet och köpte present till Nadja som fyller 1 år på lördag. Hittade riktigt fina och roliga saker att jag blir sugen på att berätta, men jag håller mig. Ifall ifall ;) Bra blev det!

Sen fixade vi lite i lägenheten, visst att vi har bott här i ett halvår nu, men allt är inte klart än. Bo in sig?! Ja, det är det vi gör. Har flyttat min gamla säng som vi haft som gästsäng (ett par gånger), den står nu ute i Västerlösa hos mor och far =) Skönt för både min syrra som har en större säng från och med nu och vi som har ett rum som vi helt och hållet kan kalla för vardagsrum =) Så stort det blev nu med, fint! =) Och så är Golfen åter som det ska, det vill säga att alla sätena är på plats igen och bilen ser ut som den ska göra, inga däck kvar där inte =) Det som behövs göras nu är bara att damma av den lite, så kommer den bli så fin så ;P

Kommentarer
Postat av: kristin

tack för sängen, den har varit efterlängtad :D

2009-08-27 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0