Födelsedagsfika

Nu är det dags att dra på kalas nummer 1 =) Ska gå bort och säga grattis till min bästaste bäste vän!
Få lite födelsedagsfika och träffa trevligt folk, hennes härliga familj =)

Köpte en fin blomma på vägen hem från solningen också =) Två flugor i en smäll, tyvärr så välte allt i bilen när Rally-Jenny kom in i en rondell. Efter lite pyssel och två veckor som blomsternisse själv (var iofs mer än fem år sen) så fixade jag till den och nu är den som ny igen =) Nej, nu ska jag rusa!



Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år...  =)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hälsa grattis!



Visst kan jag de!

2009-08-29 @ 13:54:40
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0